25 foods die we niet meer willen missen

Vijf jaar geleden stond er bij jou vast geen havermout in de kast, lagen er geen avocado’s op je fruitschaal en quinoa, dat kun je nog steeds nauwelijks uitspreken laat staan dat je daar vijf jaar geleden van had gehoord. Sinds we op de healthy tour zijn staan onze koel- en keukenkast vol met etenswaar waar we eerst niet naar omkeken, of er gewoonweg nog niet waren. Maar oh, wat zijn we van ze gaan houden. 25 foods die we niet meer willen missen.

  1. Havermout
  2. Amandelmelk
  3. Avocado
  4. Quinoa
  5. Amandelen
  6. Chiazaad (en lijn- en hennepzaad- en andere gezonde zaden)
  7. Gojibessen
  8. Notenboter
  9. Kokos (-olie, -water, -rasp, -melk)
  10. Dadels
  11. Geitenkwark
  12. Pastinaak
  13. Kikkererwten
  14. Linzen
  15. Bulgur
  16. Hummus
  17. Pompoen
  18. Rauwe cacao
  19. Edamame
  20. Zeewier
  21. Moerbeien
  22. Granaatappel
  23. Kefir
  24. Vijgen
  25. Zoete aardappelen

Aan deze lijst kunnen we nog wel een batterij (super)foods en vergeten groenten toevoegen. Waar kun jij écht niet meer zonder?

amandelen

Tags from the story
,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *