After workout lunch: omelet met zalm, hummus en avocado

Lekker getraind? Flink er tegenaan gegaan? Dan kun je wel wat goede voedingsstoffen gebruiken om de reserves weer aan te vullen. Met deze omelet zet je in een handomdraai een heerlijke en voedzame lunch op tafel. Perfect om na een stevige workout weer helemaal bij te komen.

Kluts de eieren met een snuf peper en zout. Verhit wat kokosolie in de koekenpan en bak hierin de eieren aan beide kanten tot een omelet. Smeer een flinke lepel hummus uit over je omelet en beleg met de zalm en avocado. Maak af met een beetje peper en smullen maar. Bon appétit!

Shoppinglist (voor 1 omelet):
3 eieren
1 flinke lepel hummus
80-100 gram gram gerookte zalm
½ avocado
peper en zout
kokosolie

Meer lunchinspiratie:
Boekweitpannenkoek met zalm en spinazie
Bietensalade met walnoten en geitenkaas
Linzensalade met peultjes en tonijn
Quinoa met rucola, pompoen en pastinaak
Venkelsalade met tuinboontjes, appel en tonijn
Spinaziesalade met venkel en geitenkaas

Blijf up-to-date en volg ons op Facebook & Instagram (username @GlowMagNL).

The following two tabs change content below.

Madelon Baans

Madelon is partner van Glow, zelfstandig communicatie professional op gebied van sport & gezondheid, oud olympisch zwemster en schrijft graag over haar passie voor sport, gezondheid en gezond & lekker eten.

Laatste berichten van Madelon Baans (toon alles)

Tags from the story
, , ,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *