Hoofdstand: the next level + win een FeetUp!

Die hoofdstand hè, lukt het al een beetje met dat stappenplan? Ja? Good for you! Juist bij zo’n lastige asana zul je zien dat veel oefenen echt helpt om er beter in te worden. En juist dat oefenen kan ontzettend leuk zijn! Want het moet wel fun blijven natuurlijk. En wist je dat je met extra movements van de hoofdstand een echte training kunt maken? Goed voor je core, je stabiliteit en kracht. Ready for the next level?

Kracht & stabiliteit
Ben je stabiel in de hoofdstand? Dan kun je gaan spelen met beenvariaties, bends of twists. Op die manier kun je werken aan je balans, stabiliteit en kracht. En dit kun je juist ook weer goed gebruiken bij andere sporten. Want kracht en stabiliteit komen eigenlijk voor elke sport goed van pas. Win-win!

Oefenen
Wij zijn flink aan het oefenen geslagen! Met onze FeetUp oefenen we op beenvariaties, de lotus in hoofdstand en een back bend. Eerlijk is eerlijk; die handstand óp de FeetUp of die vrije hoofdstand zonder handen?… Zo ver zijn we nog (lang!) niet ;-) Maar juist het oefenen, het steeds verder komen en het leren met vallen en opstaan is wat yoga, of welke sport dan ook, zo mooi maakt! Toch?!

Deel je foto en win!
Dus wil jij ook gaan oefenen, dan hebben we héél tof nieuws voor je. Wij mogen namelijk een FeetUp weggeven! Zodat je eindeloos thuis kunt gaan oefenen. Deel in de comments op onze Facebook page je eigen foto van jouw hoofdstand oefening! Oefen jij in pike positie nog heel hard om je benen op te gaan tillen? Prima! Ben jij al zo ver dat je een beenvariatie oefent? Ook goed. We willen het allemaal zien! Van beginner tot gevorderde yogi; deel jouw oefening om in de hoofdstand te komen en maak kans op zo’n handige yoga tool.

Let’s get our feet up!

FeetUp

Veilig sporten en dus ook op een veilige manier yoga beoefenen vinden wij belangrijk. Daarom laten we jou in samenwerking met FeetUp zien hoe je dit thuis kunt doen. 

Lees ook:
Mediteren kan iedereen leren
Welke vorm van yoga past bij jou?
Slimme pre-yoga snacks
Yoga: de Krijger II pose
Sterke triceps met de chaturanga

Blijf up-to-date en volg ons op Facebook & Instagram (username @GlowMagNL).

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *